مرکز تماس هوشمند ویپ چیست ؟
مراکز تماس هوشمند ویپ همانند مرکز تماس معمولی ویپ عمل می کنند با این تفاوت که برای تعامل دو طرفه با مشتری به صورت اختصاصی طراحی می شوند و الگوریتم ارسالی از سمت شرکت یا سازمان درخواست دهنده بر روی این نوع مرکز تماس طراحی و اضافه می شود . به عنوان مثال می توان به نمونه های پیشرفته این گونه مراکز تماس که در بانک ها و موسسات مالی و اعتباری استفاده می شود اشاره کرد .
برای دریافت خدمات مشاوره با ما تماس بگیرید
۰۳۱-۳۶۶۱۳۷۸۲-۳
۰۳۱-۹۵۰۲۵۵۰۱-۹
۰۹۱۳۳۰۱۱۷۵۳
مزایای مراکز تماس هوشمند
– کاهش هزینه های شرکت
– کاهش نیروی کار
– افزایش فروش
– ارایه خدمات به مشتریان
بدون درگیر کردن آنها با کارمندان شرکت
– افزایش رضایت مندی مشتریان
قابلیت استفاده و طراحی برای
– رستوران ها
– مراکز تهیه و توزیع غذا و …
– هتل ها
– بانک ها
– مراکز مشاوره
– خدمات ارزش افزوده
– شرکت های خصوصی و دولتی
– شرکت های ارایه دهنده خدمات آی تی ، ویپ ، اینترنت
که به مشتریان به صورت تلفنی خدمات می دهند و به
سیستم های ارزش افزوده دارند.
– شرکت های چند ملیتی که نیاز به مرکز تماس به
زبان های مختلف دارند .
یک مثال ساده
یک رستوران و یا مرکز تهیه و توزیع غذا را در نظر بگیرید ، برای دریافت و پیگیری سفارشات تلفنی ، ارایه اشتراک به مشتری به صورت اتوماتیک میتوان از سیستم های تلفن هوشمند استفاده نمود . در این سیستم ها مشتری با شماره تلفن آن واحد تجاری تماس میگیرید ، منوی غذا های موجود را شنیده و انتخاب مینماید ، تعداد و مخلفات مورد نیاز خود را ثبت مینماید ، شماره تلفن خود را جهت دریافت پیام کوتاه و پیگیری و هماهنگی پیک درج مینماید ، سپس کد رهگیری دریافت مینماید که میتواند سفارش خود را پیگیری و یا اشتراک خود را ثبت کند .
و ده ها مثال دیگر ….