امروزه یکی از مهمترین ارکان یک سازمانِ مشتری مدار، نحوه ارتباط با مشتری می باشد. مرکز تماس ستیران ابزاری کاربردی جهت حذف خطای انسانی وکارهای تکراری در مدیریت کانال های ارتباطی سازمان می باشد. افزایش سرعت و کیفیت انجام کارها، تجمیع و یکپارچگی کلیه کانال های ارتباطی جهت خدمت رسانی بهتر و در نهایت گردش درخواست ثبت شده در سیستم به وسیله تعریف وظیفه و اختصاص آن به کاربران، تمامی مراحلی است که با سامانه مرکز تماس ستیران بصورت سیستمی و نرم افزاری توسط ماژول های متعدد و قدرتمند مدیریت می شود.
برای اطلاعات بیشتر با ما تماس بگیرید .
تلفن همراه : ۰۹۱۳۳۰۱۱۷۵۳ مهندس امیر قضاوی